Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (4)
20. października 2003 19:35:00
linkologia.pl spis.pl

Gdy szlam sobie dzisiaj do szkoly zaczely mnie nachodzic rozne dziwne mysli...Zycie ktorym zyje jest hujowe...Nic tylko pije, pisze wiersze, doluje sie, pije...Jebac to koncze z alkoholem!

A pozatym spostrzeglam ze jestem qrwa naiwna! Myslac ze kilka cieplych slow czy pocalunkow moze odrazu zamienic przyjazn w milosc...Tak....tak....fajnie by bylo gdyby choc raz cos szlo po mojej mysli.Ale zycie to nie bajka, zawsze trzeba sie z nim zmagac bo zawsze cos jest nie tak!

I doszlam do wniosku ze w zyciu trzeba w cos wierzyc i tzeba miec jakis nalug...Bo inaczej jest hujowo....W gandzie sie nie pakuje...Alkohol na dluzsza mete tez nie jest dobry...Z nalogu wybaralam papierosy a z wiary...Wierze w Boga i w siebie...

To jedyne co mi pozostalo....

blog_poezji : :

Bez tytułu Komentarze (0)
08. października 2003 15:07:00
linkologia.pl spis.pl

Chcialam byc Aniolem

Chcialam dotknac chmur....

Ale mi nie wyszlo,

musialam zostac tu....

***

Nie wyplacze Ci sie w ramie

i nie pocaluje ust Twoich juz...

Nie rozumisz???

To jest juz koniec kilka sekund, nie czekaj...

Bo ja juz nie wroce....

blog_poezji : :

Bez tytułu Komentarze (1)
23. września 2003 11:04:00
linkologia.pl spis.pl

Witam wszystkich zwolennikow i niezwolennikow poezji....Bede tu pisac swoje wiersze...Napewno nie bedzie to cos wielkiego, w koncu mam dopiero 14 lat i otwiera sie przedemna swiat...(ale rym:D)

Wiec zapraszam do czytania i komentowania...

blog_poezji : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

chmureczka | stefek | okular | gdzies-daleko | kafelka | Mailing